11 december

Förlåt som fan för min dåliga uppdatering. Men igår drog jag iaf till Felicia L först och hon färgade mitt hår mörkbrunt/svart.. det kommer säkert gå ut om 2 dagar som vanligt, sen derog jag direkt till gottsunda och sov hos Linnéa och Emmelie, sjukt nice som vanligt! Riktigt länge sen, och idag vaknade vi runt 12 kanske? och jag var tvungen att tagga hem ett, sen åkte jag tillbaka till gottsunda lite snabbt för att lämna en sak till Linnéa och sen drog jag och Evelina ner på stan en snabbis och ja sen drog båda hem och nu har jag tid att blogga :) Det hart faktiskt varit skönt att vara utan datorn ett tag. Aja, nu är jag back in town hehe. Hörs senare för nu ska jag duscha!
( pappas dator så har absolut inga bilder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0