20 december - JUL LOV!

Sha. Har inte haft tid till bloggen idag eftersom jag har haft avslutning. Vi började med bgkl 10, lunch, städa, fika och sen fick vi dra hem kl 1. Najs dag bara 3 timmar? :D Aja men jag och Jossan drog till gammla kunskap och väntade på Evelina och Alex för dom repade in för kvällen och då får man som vanligt bråka sönder med lärarna. Eller ja en, Kärran. Hon fick damp på oss för att vi satt utanför och vi störde ju inte direkt och då var jag tydligen uppkäftig som fan, hennes eget fel. Att hon ens orkar. Så jävla arg. Aja så vi fick ju tagga och då blev Evelina fett sur på lärarna för vi hade blivit utslängda så hon drog från repet och då drog jag hem till henne och Jossan drog hem till sig för hon skulle vänta på Alex tills han kom. Aja jag och Evelina fixade oss lite snabbt, sen drog vi till stan igen och mötte upp Therese och Felicia, sen drog vi till jalla och åt och sen drog vi tillbaka till gammla kunskap till jul avslutningen. Rätt nice ändå, på slutet fick alla 9or gå upp och hämta sina betyg och jag blev ganska nöjd ändå, trodde det skulle vara sämre. G i allt utom tyska, där vare ig. Men aja, sen drog jag tillbaka till nya kunskap och där hämtade pappa mig och nu sitter jag här. Chill dag fan, men aja pallar inte skriva mer nu hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0