26 december

Nu har jag äntligen tid att blogga. Jag gick upp halv 11 idag, tvingade mig upp eftersom jag aldrig gick och la mig igår.. haha. Aa men iaf, jag hann precis fixa klart mig sen drog jag till stan och mötte upp Felicia L vid kvarnen. Och ja det är ju mellandags rea och det var folk överallt så jag köpte inget mer än mjukisdressen jag visade i ett inlägg igår. Riktigt nöjd men jag kunde väll fått med mig något mer hem. Aja det blir väll stan nån dag snart igen. Vid 2 drog jag hem på lunch och sen direkt tillbaka till stan och mötte upp Evelina, vi kollade lite till i affärer men hittade inget så vi tagga till donken och åt. Och ja, nu ska jag sluta äta onyttiga saker. Ska fan bli smal nu. Men aa vi hörs senare eller imorgon, ciao.... :)
jag har aldrig sagt att jag är normal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0