28 december

Sha. Ja, jag sov som sagt hon Linnéa och Emmelie igår, sjukt kul som vanligt. När jag kom höll Linnéa på att färga håret svart och det passade henne skit bra! Sen gick hon, emmelie och jag till centrum och köpte hårfärg till emmelie och batterier. Haha! Sen gick vi vidare till tennishallen och mötte upp Emilia och Elin, sen gick vi in i centrum för det va så jävla kallt. Och där va vi väll i några timmar, snacka om allt mellan himmel och jord. Sen efter ett tag kom Karin också, och då skulle typ Elin och Emilia tagga så vi taggade också. När vi kom hem kollade vi på tv och lite sånt sen sms roulette på kvällen. Och sen sov vi till 1, för deras mamma väckte oss haha :) Och jag kom hem för ett tag sen och idag måste jag städa. Men vi hörs senare!
dålig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0