29 december

Har inte bloggat ett skit idag och vet inte om det blir så mkt mer eftersom mitt internet fuckar sönder och typ inte funkar. Men aa, jag drog hem till Felicia halv 2, vi gick till stan och köpte lite grejer. Och nu har jag typ bara 500 kvar haha.. ska tigga lite mer för jag ska på stan imorgon också. Aja, efter det drog jag hem till Evelina, vi behövde snaca om lite saker så vi drog till nån lekpark haha, efter det mötte vi upp Adam, vi drog hem till Evelina och Adam typ våldtog hennes säng på en gång och sa att han skulle sova och jag fick typ damp för att han hade sina fötter i vägen.. Aja, efter ett tag drog vi till ica för Adam skulle ha godis, och efter det tagga jag, DÄRFÖR har inte inte bloggat idag men aa som sagt måste sluta innan internet lägger av, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0