9 december

Läsarna sjunker just nu kan jag ju säga, kanske pga min dåliga uppdatering men det är så mkt med skolan just nu och jag hinner bara inte. Just nu sitter jag och pluggar sönder, deadline imorgon och efter det kan jag inte redovisa mer. För då betygsätts allt. Hej ig. Nästa åt får jag fan skärpa mig. Sen jag började i kunskap har det blivit så att jag skiter i och jobba i skolan och jobbar hemma istället. Inte alltid men ibland. Och jag hamnar efter som fan och jag vet inte vad. Men när den här veckan är över så behöver jag inte plugga mer enligt mig för lixom det jag gör då kommer inte med på betygen, då kanske det blir bättre uppdatering? Sen är det ju äntligen jul lov! Det behövs verkligen. Men aa. Jag känner mig ganska duktig. Jag kom en timme för tidigt till skolan idag för jag glömde att vi hade sovmorgon, fyfan va sur jag blev. Men iaf, sen hade jag ws hela dagen, sker i musiken dock. Jag gjorde ju fan provet förra veckan. Och det gick bra. Så ja. Tycker jag förtjänar ett g.. Så kl 2 drog jag från skolan och träffade Felicia vid åhlens, vi drog vidare till donken och sen gick vi och kollade på kläder, och imorgon drar jag hem till Felicia och så färgar hon mitt hår mörkbrunt/svart, har inte bestämt mig, men ja fan nu måste jag plugga! :(
osminkade.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0