.

Fullstädigt namn: Jenny Ahlström
Födelsedag: 15 Februari
Ögonfärg: blå/grå/grön?
Hårfärg: brunettish
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Favorit:
Sport: ingen
Helgdag: lördag
Årstid: sommar!

Har du någonsin
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Yes
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej det tror jag inte
Retats: ja

This or that
:
Pepsi/cola:
cola
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: adidas

Senast du:

Skrattade: idag
Grät: idag
Filmen du såg: oj, jag vet inte
Drog ett skämt
: igår
Sjöng en sång: javenne

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: ja, eller pussat
kramat någon: yes
Bakat: inte riktigt min grej va...
Viljat dö: ja, men hur seriös var jag då lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0