fan va tiden går fort?

Ja egentligen.. det känns som om det var en månad sen eller ngt det var nyår sist. Och just 2010 har ju inte varit det bästa året enligt mig. Ändå kommer jag inte ihåg så mkt av det jag har gjort. Jag kommer typ bara ihåg allt dåligt. Utom att jag har fått nya vänner då, det är ett plus. Men asså, det är typ det ända bra. Sommaren gick hur fort som helst och det känns som om vi hade sommarlov igår. Och det var liksom ett halvår sen vi fick sommarlov. Och nu är det jullov. Och om några minuter är det 2011. Gansa skönt faktiskt, eller väldigt skönt. Allt dåligt som har hänt kan jag tänka " det hände förra året " och att det är glömt. Eller nästan. Men som sagt, 2011 ska jag inte ha några falska jävlar i mitt liv. Och försöka att inte snacka med såna som får mig att må dåligt, även om dom betyder massor. Aja ska dra mig ifrån datorn nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0