hiss & diss

~ Lov
En självklarhet. Man sover hur länge man vill och gör vad fan man vill om dagarna.
Just nu känner jag mig inte stressad alls. Så otroligt skönt och efterlängtat.
~ Plattångar
Inte alls konstigt att jag hissar dom. Jag plattar håret hela tiden.
Seriöst att sluta platta håret går inte.
~ Vintern
Visst det var kul ett litet tag men seriöst nu börjar det bli överdrivet.
Det är kallt som fan och man måste ta på sig hur jävla mkt kläder som helst plus att man är blek.... :(
~ Falska människor
Tror jag har dissat det en gång förut också. Men det visar bara hur jävla trött jag är på skit snack. 
Och folk som låtsas vara trevliga mot såna dom egentligen hatar. Säg som det är istället förfan istället för att snacka skit bakom ryggen sen.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0