jag saknar dig..

Bilden är tagen för ganska exakt ett år sedan. Trodde jag aldrig skulle behöva sakna dig såhär mkt. Du och jag hängde alltid ihop i skolan och du fick mig göra saker när jag var tvungen, fast jag inte vågade. Och om jag absolut inte ville så gjorde du det åt mig. Du och jag fanns alltid där för varandra. Du sa att jag var den ända som någonsin förstått dig helt. Du ska veta att under hela tiden har jag gått igenom så väldigt mkt. Och det jag inte hade gått igenom hade du redan kämpat mot. På det sättet kunde vi hjälpa varandra. I skolan var vi hatade av nästan allt och alla för vi var så bitchiga hela tiden. Men vi hade ju vårt gäng och lärarna fic alltid jaga oss runt skolan. Kommer du ihåg förra hösten? I september när vi precis hade blivit vänner när du och jag började i kunskap. När vi gick runt och skrev massa saker på andras skåp. Haha fyfan va kul vi hade och det var aldrig någon som fattade att det var vi. Jag kommer ihåg hur jävla glad jag var när vi blev vänner. För vi kom riktigt nära varandra på en så kort tid. Kommer du ihåg alla alla dagar när vi har träffats i skolan när vi började, och sen drog till stan direkt och kom tillbaka till bg'n på slutet pch sa att vi hade suttit uppe på 5an och stenpluggat hela dagen. Och lärarna gick på det varje gång. Sen när du sa att du skulle flytta, jasvär.. jag tror jag aldrig har varit så ledsen i hela mitt liv. För du har hjälpt mig ur svåra situationer och hjälpt mig ut ur svåra stunder i livet. Jag försökte tänka positivt, för du skulle flytta första april, sen var det bara 2 månader kvar till sommarlovet och det skulle jag väll kunna klara, sen kunde jag byta skola nästa år. Men när du flyttade så började dom andra va på mig direkt, även om jag ville sitta själv för jag saknade dig så jävla fucking mkt. Men jag hängde med dom ändå. Och då blev jag bättre kompis med Evelina också för hon var tsm med Albin och då hängde jag rätt mkt med honom i skolan och såfort jag satt själv kom det alltid någon och frågade; Varför sitter du här själv för? Kom! Och jag tror det ändå var bra ändå. Annars hade det nog aldrig gått och jag hade bytt skola för länge sen. Men under hela tiden har jag saknat sönder dig och du ska veta att jag glömmer dig aldrig. Hur många mil det än är mellan oss, så är vi ändå så nära varandra. Kan aldrig någonsin tacka dig nog för allt du har gjort, jag vet inte vad jag ska säga...... jag älskar dig.. snälla flytta tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va gullit ..jag saknar dig också... jag äskar dig och vi glömmer alldrig varandra <3<3<3<3<3

2010-12-18 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0