skrattretande på hög nivå

Egentligen, visst om man är med någon jävligt mkt, typ hela tiden. Då är det klart att man förändras, eller asså man blir som den personen, eller inte så. Men man får samma humor och grejer på något sätt. Och man blir typ samma person så.. svårt och förklara men förstår ni hur jag menar.. ? Men inte fan går man och byter stil bara för man får nya vänner? Det är väll lite överdrivet? Varför inte bara vara sig själv.. och du sa att jag var osäker på mig själv. Jag ändrar mig iaf inte bara för jag skaffar nya vänner?
Jag går i det jag tycker är snyggt.. och sminkar mig hur mkt och lite jag vill.. that's it :)
c00l chey....................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0