tagga långt seriöst

Just nu är jag inte på humör, känns som allt bara kan dra åt helvete. Jag bryr mig inte. Men aa ska ju som sagt tagga till stan snart med Evelina så hon kanske kan få mig på bättre humör. Imorgon är det den sista skoldagen och jag hoppas fan att det är en helt vanlig normal dag och att vi inte ska titta på film eller ngt för då pallar jag inte. Måndagar är ändå rätt sköna, vi börjar 10 och slutar 2. Och vi har ingen tyska imorgon för det var typ sista gången förra veckan så därför har vi inga fasta lektioner imorgon som alla tvunget ska gå på. Därför kan jag skita i precis allt och göra ngt roligt istället eftersom inget av det jag gör imorgon kommer påverka mina betyg. Aja ska smsa Evelina nu.. Vi hörs.
jag vill fucking ha blont hår igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0