To hear that tears me up inside

Okej det kanske inte blir så mkt imorgon, jo visst jag ska till stan men som vanligt när man har pengar så hittar man inget man vill ha? Och när man är pank så vill man ha allt. Vad är grejen? Men aja, behöver iaf det här till falun, vi åker ju dit snart igen med skolan och eftersom det är vinter nu så är det ju fett kallt och ännu kallare där ska ni veta. Alltså tror jag inte att vi kommer dra till Maxi så mkt heller, det blir nog mest cafeterian i matsalen istället. Konstigt nog så längtar jag lite den här gången faktisk vilket jag inte gjorde innan. Men det är mysigt att vara där med skolan, visst det blir typ alltid bråk.. falun effekten. Men jag ska ta med mig datorn och högtalare dit så det blir ju as nice på kvällen? Man kan ju kolla på film också. Sen blir det mörkt fort vilket är en nackdel eftersom typ hela placet är hemsökt och jag skojar inte. Men ändå? Sista gången vi åker dit.. :( Så imorgon köper jag nog det här, mest för att ha i falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0