17 november

Shena. Skoldagen var helt okej. Kom typ klockan 9. Liite mitt fel idag faktiskt. Men palla. Har inte jobbat ett skit idag, så jag får fan ta igen det nu. Och imorgon ska jag fan vara med på musiken också oavsett om jag vill eller inte. Så är det. Yes bestämd jävel just nu. Känner bara att det går åt helvete i skolan :( Men aa.. Egentligen bestämde jag mig för att inte gå till skolan imorgon och på fredag för jag mådde seriöst skit dåligt så det kändes som att jag skulle spy men det har gått över nu kan jag säga. Så ja. Har precis vart ute med Emelie, riktigt länge sen. Vi gick ut med hennes hund för hon ville inte gå själv. Aja ska duscha sen plugga vi hörs! :)
Jag ska sluta bry mig om skit saker nu,
jag kör mitt eget race.
Det blir bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0