25 november

Men sha. Idag var det som sagt teknik dag. Det var inte så farligt som jag trodde. Vi blev typ klara först, på kanske en halvtimme. Sen gick vi ner och åt, sen skrev vi en sån där rapport grej och lämnade in, sen fick vi egentligen gå hem? Men det visste varken jag eller Josefine så vi satt kvar i skolan till 2 i onödan. Aja men vi hade iaf kul i skolan. Imorgon är det ju fredag och sen heeeelg. Tror jag ska träffa Linnéa då också, om hon kan, hopppaass! Men aa nu ska jag fortsätta leta kläder tills imorgon, hörs :)
Jag kollade igenom gamla bilder för ett tag sen och hittade den här, på den tiden trodde alla att jag och Linnéa var samma person (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0