Dagen:

Jag gick upp runt 8, jag tänkte gå till skolan men bestämde mig för att stanna hemma. Så jag fixade mig, satt vid datorn, åt och lite sånt och sen drog jag till gottsunda, först träffade jag Linnéa i centrum, vi gick vidare runt skolan och snackade och lite sånt. Sen gick vi in och lyssnade på musik och väntade på att Emmelie och Elin skulle sluta. Och när vi typ skulle dra så var det nån som hade släppt en stinkbomb och fyfan va illa det luktade seriöst :s Aja, jag följde med Linnéa och Emmelie hem men precis då ser jag pappa så jag var tvungen att dra, för jag inte hade vart i skolan. Annars kunde vi haft skit kul och javenne vad. Men aa har saknat dom alla, kanske träffar dom på söndag igen, längtar var ordet! ♥ Men nu ska jag dra till hallen med Ewelina, eller snart. Jag vill ha energidricka eller ngt, ciao! :)
Bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0