hemma

Jag kom hem för inte så länge sen, har som sagt vart på stan med Mimmi, Nea och Elin. Lyckad dag verkligen ♥ Vi typ gick runt lite på stan och grejer, och Mimmi la undan världens finaste jacka på cubus, verkligen skit fin! Men aa sen skulle jag hem och äta, så jag gick till bussen, fick vänta i typ 3 minuter haha.. och när jag ändå snackar om ussar, jag älskar 7an för den kommer alltid i tid! Så jävla skönt. Ganska ovärt ändå att jg tog buss, typ 4 - 5 stationer sen ska jag av, men jag orkade inte gå. Dålig kondis.se? Hehe. Snart ska iaf mamma och brorsan till moster men jag pallar inte följa med som vanligt. Så jag får väll va hemma istället, jag som hatar att va hemma själv haha :( Men iaf, imorgon ska jag och Evelina käka på kina resurang, om hon får pengar, ååh längtar, så jävla sugen!

Ker Hilson - Knock you down
världens bästa låt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0