juste, jag har en blogg!

sha! Dagen har vart helt okej faktiskt. Jag kom till skolan runt 9. Inte så mkt försenad, missade bara bg'n. Sen " tränade " jag lite på provet och jag känner att det gick åt helvete. Helt ärligt. Aja efter det var det lunch, det var nån konstig sak, aja det gick och äta iaf. Jag och Josefine satt oss med Alex och Noa. Och som vanligt gör vi ngt med varandras mat, haha! Alex hällde salt i Josefines mjölk, men han blev busted innan hon ens drack det.. duktigt där! Aja, sen drog jag och Josefine upp till Evelina, Therese och Felicia. Vi typ satt och snackade, sen gick vi ner i matan igen för dom skulle äta och efter det gick vi upp och satt oss i ett grupprum och snackade massa skit haha :) Sen kom Yacin och Vickan också, då blev det ännu mer skit snack, sen kom Markus in ett tag också och han va helt inne i Josefines mobil om man säger så hehe.. Aja efter att vi hade suttit där i nårra timmar så kom Ola och haffade mig och Josefine för vi hade tydligen svenska vilket vi inte visste om. Och då börja vi klaga på att Kärran har en sån jävla entonig röst och att hon snackar i slowmotion och han höll fan med haha! Han bah; Ja men jag brukar tänka såhär, ingen är perfekt. HAHA ibland är min lärare fan klockren. Aja men vi var iaf tvungna att gå in på den där jävla skenska skiten. Och eftersom jag inte hade vart med igår så fick jag börja med skiten idag men jag fuskade mig fram på mina egna sätt hehe ;) Sen hade vi bg och sen slutade vi. Och seriöst jag stör mig. Precis när jag kom fram till bussen såg jag den åka. Och 7an går på ett annat ställe nu för att det är för halt i slottsbacken. Och den kom förtidigt dessutom. Så jag fick stå där i lite mer än 10 minuter och frysa. Stackars mig :( Skoja, nej men bussen kom tillslut iaf. Så nu är jag hemma och har skit tråkigt. Imorgon blir det iaf förmodligen stockholm. Ciao hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0