Lyckad dag

Shena! Nu är jag hemma igen. Vi drog till stockholm med 11 tåget tror jag, satt och snackade om allt mellan himmel och jord haha! Sen gick vi direkt till drottninggatan och de dära, gick runt i cirklar och ja, jag och Evelina mådde typ piss dåligt när vi kom dit, fick stå upp och äta på donken men sen blev det bättre. Vi träffade även Dessie också :D Skit fin i verkligheten måste jag säga, sen som vanligt ringer jag runt till hela min kontaktlista.. hehe förlåt för att ni fick stå ut med mig.. Men ja, sen drog vi hem typ runt 4, vi pallade inte va kvar längre, så jobbigt. Så vi åkte hem till vårat kära Uppsala igen och gick på stan här ett tag. Sen åkte alla hem, sjukt lyckad dag! Köpte inte så mkt btw, såklart ångrar jag mig nu men ja :)
jag, Evelina, Dessie och Therese
Det jag köpte;
Leopard tights
Örhängen
Linne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0