måste få skriva av mig ( bryr ni er inte så behöver ni inte läsa )

Men seriöst vafan håller ni på med? Går och snackar en jävla massa skit om folk ni inte känner eller helt enkelt inte har ngt med och göra. Haha vilket liv? Om man säger såhär jag tänker aldrig på er ni är döda i mina ögon, har alltid vart' och kommer alltid att vara. Jag bryr mig inte ett jävla dugg om er kan jag säga. Vi bråkade för 5 år sen, so what? Kommer ni ihåg det fortfarande så börjar jag fan garva på riktigt seriöst. Det vi bråkar om är glömt. Men ni går fortfarande och tänker på mig och ***** efter 5 år? Men det bevisar egentligen bara att ni bryr er så jävla mkt och vi är typ era förebilder så ja tack så mkt det var jätte snällt! Verkligen nu blev jag skit glad! :D Synd bara att jag inte kan komma på ngt positivt att säga om er. Det roliga är att en av er har vart grovt mobbad. Och nu sitter du bah där och ser ful ut och tror att du är ngt? Seriöst en som som DU borde fan fatta att man inte gör såhär eller hur? En stund i din förra skola kanske friskar upp ditt minne? Skyll dig själv förfan vet du hur många som har snackat skit om dig eller, HAHAHAHAHAHA allt dom har sagt är fan sant till 100% ! ;) Sen det där att ni alltid kan växa när ni är tillsammans? Förfan våga öppna käften när ni är själva. Tro mig nästa gång ska vi se hur jävla kaxiga ni är, ni vet inte vad ni har gett er in på. Vet ni hur jävla mkt skit jag kan sätta er i? Visst jag är inte heller fel fri men ni har gjort mer saker. Det vi bråkade om jag jag glömmt för länge sen, som sagt jag tänker fan aldrig på er. Men jag och dom andra verkar ju fan vara det ända ni har och snacka om. Avundsjuka jävlar :) Men det är helt okej, inget ni kan göra ngt åt. Vissa är bara bättre än andra så är det :) Nej den här texten var egentligen inget jag behövde skriva. Men jag måste få ur mig min ilska, och jag hoppas verkligen ni fattar vad ni har gjort. Kanske inte så mkt mot mig. Men går ni på mina vänner så blir jag faktiskt sur, och då bryr jag mig verkligen. För egentligen var det mig ni bråkade med, lite ***** också men dom andra har fan inte rört er, inte vi heller för den delen utan det var ni som valde det här och det är ni som började bråka med oss. En jävla gång till asså.... ;)
och bilden har INGET med texten att göra, bara det vi gör med händerna, FU!!!!

Kommentarer
Postat av: emmelie

bra där jenny, påroooooom baaa !

2010-11-14 @ 14:26:31
URL: http://emmeliejonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0