men palla

12 HAR DU:

Ett förhållande: nej :)
En bästa vän: ja
Haft ett seriöst förhållande: yes.. 
Dejtat en av dina bästa kompisar: ehm, nej. 
Blivit kär vid första ögonkastet: nja..
Fått ditt hjärta krossat: jadå, för många gånger 
Haft ett one night stand: närrå
Piercing: yes, i naveln.. och öronen om det räknas? :s
Skrikit åt en lärare: dagligen, tro mig.
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: men vem har inte?  
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Några husdjur: Yes



11 DAGENS:
Klädsel: leggings, linne, tröja, strumpor & underkläder..
Hår: utsläppt
Låt: Every rose hase its thorn
Vill ha: han
Sjuka: javenne
Saknad: ganska mkt
Köp: har inte köpt ngt idag, tror jag? ;o
Godis: CHOKLAD 
Attityd: Olika, bitchig just nu..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: herregud.. 


10 FÖRSTA:
Bästa kompis: moa
Kärlek: David
Husdjur: kaniiiiiner
Semester: fan vet jag?
Köpta skiva: venne? 
Riktiga kärlek: ' hoppa över lalalalala ' 
Konsert: vettefan
Fylla: eheheh.. skriver nog inget här, det blir bäst så.

9 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Therese L
Personen som du kramade: Evelina
Personen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa "jag älskar dig" till: Louise 
Alkoholdrycken: Öl
snus eller cigg: todaaaaaaaay
Bilfärd: Hem
Filmen du såg: hiphip hora 
Gången du grät: nån dag sen

8 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: ALDRIG
Våga hoppa bungyjump: NEJ FAN
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: bryr mig inte? men inte FÖR mkt 
Kalla dig själv lycklig: javenne, det kunde väll vart värre...
Hellre ta bilden än vara med på den: beror på om jag ser ut som ett as eller inte
Kunna gråta över en kille: självklart
Kunna gråta över en tjej: som kompis jaaa
ljuga för någon: helst inte

7 VAD:
Gör du just nu: gör det här
Ska du göra imorgon: skolan, tyvärr..
Säger du till dig själv när allt känns svårt: snackar inte med mig själv, men försöker väll intala mig själv att det blir bättre med tiden.. eller nått.. 
Har du med dig in på bion: mkt
Är det för färg på dina byxor: mörkblå/svart
Är det för väder hos dig just nu: snö, slask..
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: kroppen och utseende.. 

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Luvtröjor: love
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: har min älskade navelpiercing 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: båda faktiskt
Vilken ålder har varit bäst: 14
Sova på sida, mage eller rygg: haha jag sover hur fan som helst.. 
Kyssar eller kramar: båååådaa.. :'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0