skit dag :(

Skol dagen var kaos. Jag kom typ 9, pain. Ehm nej men ändå. Jag gick och snackade med Josefine om allt som hade hänt igår, hon fick mig på lite bättre humör, sen kom Evelina så hon och jag gick upp till 5an och snackade om samma sak, både jag och Evelina va typ sura på alla. Förlåt att du fick ta skiten igår, du är grym. Men iaf, sen gick hon och jag ner till 4an och satt oss med Therese och Felicia ett tag tills det var lunch. Sen åt vi och grejer oh efter det gick vi upp igen, snackade lite till och tog dit Jossan också för det var verkligen kaos, har varit hela dagen så ingen av oss har kunnat jobba. Sen tog jag bussen hem halv 3, då smsade jag med Jossan och då var allt tydligen lungt igen eller jag och Evelina var tydligen inte inblandade längre, skönt och höra faktiskt, men är fortfarande skit sur. Aja. Imorgon är det jävla kulturdag, orkar seriöst inte. Men jag ska ändå vara med så är betyget fixat, coooooooooooooolt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0