12 oktober

Den här dagen har vart jobbig.. Först vaknade jag halv 8 men fixade mig fort som fan så jag skulle hinna med 8 bussen, men precis när jag skulle dra så kommer jag på att mina nycklar är borta. Så jag missade den bussen och efter 30 minuter så hittade jag dom. Och jag är så osmart och letar på ställen där jag absolut inte kan ha lagt dom. Aja sen hann jag iaf med 9 bussen. När jag kom till skolan gick jag och sa det till min lärare direkt och han trodde på mig? Det trodde jag aldrig han skulle göra haha. Men iaf jag och Evelina hade ju slips på oss i skolan idag och gud va pinsamt det var! Seriöst, sen hade jag so föreläsning och nån extra teknik grej och jag gick på båda, plus Evelinas so föreläsning! Visst fan är jag duktig haha. Men aa idag ska jag skriva klart svenska grejen så det blir färdigt. Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0