15 oktober

Shulululu, fett gammalt men ändå. Jag har vart skit duktig idag. Kom i tid till skolan, va med på bg'n, utvärderade veckan, skrev upp chemat osv, sen gick jag på matten också, kp. Och direkt efter det var det so föreläsning och jag skolkade inte! Är jag bäst eller är jag bäst hehe.. sen hade vi ws hela dagen, redovisade matten för Ola så jag fick vg - sen skrev jag klart svenskan också, slutreflektionen och det redovisar jag på måndag. Sen satt jag och nårra till och garvade åt Markus när han skrev sin jävla insändare HAHAHAHA! Så jävla klockren.. Så den här dagen har vart chill. Veckan gick faktiskt jävligt fort.. :o Tur de! Nu är det helg och imorgon blir det salabacke! Here I come
och jag härmar en speciell person på bilden, HAHAHAHAHAHAHHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0