19 oktober

Chill dag faktiskt. Kom till skolan halv 10, sen som vanligt haha. Aja jag och Evelina drog ner till cafeterian och åt brownie och sen drog vi till stan ett tag och sen tillbaka till skolan. Då var det lunch så vi åt direkt och efter det gick vi och satt oss med Therese och Felicia i  ett grupprum, där hinner vi sitta i 10 minuter kanske, vi ropade på philip och grejer så han dampa ur sen också haha, men iaf 10 minuter senare så går brandlarmet och vi var tvungna att springa ut, men jag och Evelina ville verkligen ha våra jackor med oss, asså det är ju fan kallt ute? Då kommer kärran och bah; nej ta inte med er jackorna spring ut nu fort! Nu lyssnar ni på mig! Men aa vi tog våra jackor ändå palla lyssna på bullshit. Ah så vi sprang ut som alla andra och stog ute i 4345678976857473 år, sen skulle brandmännen och polisen kolla igenom skolan och det var lungt. Det var en jävla 7a som hade tryckt på en sån där jävla knapp så hela jävla skolan sprang ut i onödan och frös plus att det regnade så mitt hår blev lockigt. Duktigt av henne. Verkligen. Ja sen var det bara och gå in igen då och då satt vi oss i grupprummet igen i 5 minuter sen taggade jag och Evelina till ica, köpte chips och energidricka och satte oss i cafeterian igen och åt. Då hade tydligen Omar och Danne Kökstjänst grej så vi mobbade dom lite halvt. Sen kom Philip och Victor och satt dig med oss och dom åt upp våra chips om man säger så, eller dom sparade typ halva och med det blev det chipskrig, allt började med att Philip smulade lite i Evelinas hår sen började alla kasta på varandra, vi bombade hela cafeterian om man säger så och Philip fick hämta en sopborste och städa upp allt och jag och Evelina hade fullt upp med att fota händelsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0