24 oktober

Ja seg är man, inte ett ända inlägg idag va. Men jag vaknade liite försent, drog in till stan direkt, köpte värmeskydd till mitt hår, en ny tröja och hårspray, sen mötte jag upp ronja utanför gränby, vi drog vidare till storatorget och träffade Maxi och en liten stund senare kom Adrian, vi satt oss på donken och åt, sen kom en annan tjej, Emma tror jag hon hette och aa vi gick runt, sa hej till folk vi kände och sånt. Sen tagga vi hem runt halv 6 och jag har typ precis ätit, har kännt mig skit konstig hela dagen faktiskt. Men aa, imorgon blir det skola igen, sovmorgon också, skönt! Och vi har ingen jävla tråkig idrott tror jag.. eftersom läraren har slutat, fett nice! Aja ciao! ♥
jag önskar att det var som då, nu idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0