6 oktober

Det gick ju verkligen skit bra och gå upp imorse haha not. Pappa väckte mig runt halv 7 och jag skulle gått upp 6? Ah så jag tog 8 bussen, kom typ till skolan kl 9 pga jobbiga saker haha. Först va bussen sen, sen fick jag byta på centralen för det var nån ny som körde bussen vilket gjorde att det gick segt som fan så jag tog 8an men den hade fel på dörrarna så tillslut fick jag ta 7an. SEN kom jag äntligen till skolan. Och Evelina va inte där :( Men jag va med nårra andra ett tag tills jag skulle gå till ica och träffa Maxi men jag hade ju fan inga pengar på mobilen -.- Men sen kom äntligen Evelina till skolan, vi satt i ett grupprum med Tess och Felicia ett tag tills jag och Evelina taggade till stan, typ kl 1. Gick till donken och va på stan ett tag i en timme, jag fyllde på mobilen också. Och nu är jag hemma, fick skolfotot idag också.. FAIL I ÅR IGEN. Fyfan! Men ja det är inget man kan göra åt nu så. Idag har jag iaf namnsdag så ikväll blir det pizza. :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-06 @ 16:21:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-10-06 @ 16:39:23
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0