Bara för att jag inte har ngt bättre för mig?

Lovar du att vara ärlig? Absolut!
Fullständigt namn: Jenny Ahlström
Smeknamn: Det var blondie, haha.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på..
Beroende av: Energidricka och Cola, på hög nivå. 
Vem behöver du mest just nu: Han
Vad tror folk om dig? Fråga inte mig?
Stämmer det? Det beror ju på? 
Vad får du oftast komplimanger för? Utséende och min kropp, haha
Vad säger du för att imponera på någon? Haha javet inte? 
Hur imponerar man på dig? Genom att våga vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Haha nähä? 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ahkej :) <3 från Emmelie  ♥
Var bor du? Uppsala 
Trivs du där: Klart som fan att jag gör
Äger du några converse: Yes
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, vin & öl
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq <3333
Är du allergisk mot något: Haha säkert, men inget jag kommer på nu
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Har inga mål.. typ. 
Vem pratade du i telefon med senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vettefan?
Antal timmar sömn inatt: Tillräckligt iaf
Sov du ensam: Ja :(
Brukar du komma i tid: Asså det gick bättre ett tag men nu börjar de bli segt igen..
När mår du bra: Om det har hänt nått bra
När blev du fotad senast: Hm idag
Hur känner du dig nu: Trött fan! 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/vitt/grått typ?
Vad tycker du om fötter: Haha det är ju inte så att jag går och tänker på de men asså aa?
Vad saknar du: Kärleken
Hade du en bra kväll igår: Haha kommer inte ihåg..
Favoritdryck på morgonen: Helst inget
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg? Beror på
Sysslar du med någon idrott: Nej men har gjort det mesta, innebandy, fotboll, handboll, dans, rigning, cykel och aa det är säkert mer
Vill du hellre ha mail än brev: Spela roll?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte längre,
Har du spytt offentligt: Har jag säkert
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka
Är du nöjd med ditt liv: Inget jag kan ändra på just nu så
Är du bortskämd: Det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Stan hoppas jag 
Vad är det värsta du vet? Skitsnack
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Haha ja, måste jag verkligen skriva de.. Slösar allt på skit saker om man säger så..
Vad behöver du just nu? Han
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har ingen kändisförebild
Vad längtar du till? Jag vet inte..
Varför? Därför
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja
Vad är det finaste du fått? Vännerna, helt klart det allra finaste. ♥
En speciell dag du minns: 13 juli 2009
Tycker du om någon just nu: Ja absolut
Om fem månader: Är jag deprimerad för jag inte har lång tid kvar i kunskapsskolan. 
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad det handlar om och vem/vilka som är inblandade? 
Gillar du golf: Inte det första man väljer..
Vilken tid gick du upp idag: Haha.. javenne
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja faktiskt :')
Vad ska du göra ikväll: Asså de e ju natt nu..
Är det okej att gråta: Ja?
När grät du senast: Nyss, eller inte så länge sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Kanske jag gör, vem vet?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Haha javenne
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknat
Vill du gifta dig: Nej, men kommer säkert ändra mig sen
Vill du ha barn: Haha så känns det inte just nu fett jobbigt, men som sagt jag kommer säkert ändra mig senare i livet.
Solar du ofta: På sommaren, solar nästan aldrig solarium nu för tiden, vilket jag gjorde 24 förut.
Är du bra på att laga mat: N-E-J, fråga min grupp i falun
Gillar du att dansa: Ja
Är du bra på att sjunga: Nej det tycker jag inte
Är du flygrädd: Som fan
Hur vig är du: Inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller Energidricka
Vilken är din favoritglass: Jag äter allt..
Tror du på ett liv efter döden: Nej, eller javet inte
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Inte alls längre faktiskt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälllllll
Vilken ögonfärg har du: blå/grön/grå? :o
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nähä har jag de? :)
Biter du på naglarna: Har typ slutat :D
Röker du: Slutat
Senaste låt du hörde: ♥ the fray - how to save a life ♥
Vad gör du på helgerna: Kompisar, film, stan, fest, typ allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0