Du har sjunkit sjukt lågt i mina ögon.

Seriöst vad håller vi på med? Tänk ett år tillbaka, du och jag bror. Nu är vi historia, för länge sen. Och alla sagor slutar inte lyckligt. Det har jag insett nu. Jag kommer egentligen aldrig kunna se dig med samma ögon igen. Det är fan omöjligt. Du är inte den jag trodde du va. För nu har jag sett en annan sida av dig, en sida jag inte trodde fanns. Att du skulle sjunka såhär lågt hade jag aldrig trott då. Jag stog vid din sida hela tiden, skyddade dig och tröstade dig när det behövdes. Men en sak.. en liten del av mig kommer alltid älska dig. Du var ändå till en stor hjälp och jag tackar dig för det idag. Utan dig vid min sida hade det nog aldrig gått. Du fick mig glömma en del på 2 sekunder. Genom att bara va nära mig, genom att hålla om mig. Att jag fick känna mina läppar mot dina. Där stannade tiden. Och där försvann saknaden av massa annat. Du var allt som mirakel någonsin betytt. Men som sagt det vi hade är historia nu.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0