Ewelina in tha' house.

Världens bästa bloggerska in tha' blogg vettni. Nejdå, bara Jenny's sötaste, snällaste, raraste, underbaraste, omtänksammaste, perfektaste, snyggaste, mest älskade bästa vän. :)
Jag heter Ewelina. Ni kanske känner mig. Jag har gästbloggat på hennes blogg förut. 
Och jag vet att ni älskar när jag gästbloggar, för Jennys blogg blir roligare när jag kommer och bloggar. HEHE.
Nejdå, skojar bara. Helt oseriöst just nu, så ni vet.. typ. :rolleyes:
Ja, vad har ni gjort idag? Äh, vem bryr sig föressten..
Jag har iaf varit hemma från skolan, usch det är så synd om mig.. Buhuhuhu..
Alltså gud jag vet inte vad det är med mig just nu, Kissie kanske har kommit och tagit över min kropp och min hjärna? Crap...
Nej men alla vet att jag skojar. Hoppas jag. Jag är inte seriös just nu.. typ.
Jag fick hjälpa Jenny med att sätta in en jävla klocka btw, för hon tog en blå klocka, och vart passar det in nånstans liksom? Hon orkade inte leta efter en annan färg.. Men hon var ju inne på nån cpsida också.. Och så hade hon satt in två klockor. Då fick jag hjälpa kärringen, så fick hon en rosa klocka, cute!
Men orka skriva mer. PUSS
Kolla in världens najsigaste blogg föressten http://ewelinasplace.blogg.se !
Yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0