hemma

Hemma efter en sjukt lyckad kväll. Först åkte jag till gottsunda och på bussen träffade jag Michelle som jag inte har träffat på sjukt länge, aja när jag kom till gottsunda så träffade jag david och jonas lite snabbt, skulle låna en grej. Men det var bara en snabbis sen gick jag vidare till august söderman och väntade på nårra killar med Michelle som hon skulle få en sak av. Sen tog vi bussen tillbaka till stan, jag köpte lite grejer till vp'n och aa. Sen tog jag bussen till Stabby och träffade Elin och Emmelie, sen kom Andreas och Erik tror jag han hette. Vi satt och snackade ett tag och sen kom Louise och Thula! Sjukt kul och det här måste vi göra om! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0