hiss & diss

~ The fray - How to save a life ~
Det är seriöst en av dom bästa låtarna som har gjorts enligt mig.
Den beskriver en hel del av livet också.
Älskar såna låtar.
~ Hösten ~
Haha i sommras trodde jag aldrig att jag skulle hissa hösten.
Men det är faktiskt mysigt när det är lite kallt ute.
Inte för kallt, men man kan börja ha varma kläder och halsduk.
I löööve it.
~ Kunskapsskolan ~
Även om jag blir så jävla less ibland och inte orkar göra ngt,
även om jag blir så jävla lack på alla föreläsningar och kp pass och grejer.
Seriöst? Säg nån skola som har lika lite prov som kunskap?
Vi hade lixom vårt första prov för terminen igår?
Och vi har inga läxor alls, man jobbar för det mesta med vad man vill, sitter bredvid vem man vill,
och vart man vill. I en vanlig skola sitter man alltid i helklass, vilket man nästan aldrig gör i kunskap.
~ Falska människor ~
Asså behöver jag ens skriva något om det här egentligen?
Det är egentligen en självklarhet, enligt mig iaf.
~ Kort hår ~
Visst det kan va hur jävla fint som helst på vissa, men absolut inte på mig.
Och grejen är att det aldrig växer, det går skit segt och åååh!
Får flipp.
~ Regn ~
Jag verkligen hatar regnet just nu. Som igår regnade det som fan när jag skulle gå till bussen från skolan, fick stå och vänta i en kvart också, dvs att mitt hår blev helt fuckat och lockogt. Åh så jobbigt! Men regnet har ju sina fördelar också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

How to save a life beskriver alltså livet för dig..haha. har du vart med om att en vän tagit livet av sig?

2010-12-27 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0