lyckat..

Bussarna går ju bara halv på helger så jag har inte alls bråttom.. Åh gud va jobbigt. Aja då kan jag passa på och skriva vad jag gjorde i stan innan då. Först skulle pappa kolla på nån ny jacka och han sa att han skulle köpa en blå fjällräven till sig själv, ah jag fick ju damp först men han drev, bara för att jag egentligen ville ha en blå men aa. Pappa köpte iaf nån jacka sen drog vi till donken för jag va hungrig och sen till gränby, köpte halsduken och tröjan jag visade innan på dagens outfit. Sen åkte vi äntligen hem haha.. Men iaf, kaaaaaanske sover hos Elin ikväll också, men bara kanske det beror på :) ♥
haha jag hittade den där lappen igår när jag städade.. på tal om ingenting.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0