tråkigt.se

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
För många
Vilken svordom använder du mest?
Fitta/Hora
Äger du en Ipod?
Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Mobilen isf, men blir alltid väckt
Hur många resväskor äger du?
En
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Borde jag de?
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica kanske? 
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det beror på..
Vilken var den senaste filmen du såg?
Se upp för dårarna
Har någon av dina vänner barn?
Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder och sånt, ny mobil också kanske
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja
När var senast någon stötte på dig?
Haha kommer inte ihåg
Vad åt du till middag?
Cheeseburgare på donken <33333333333333333333
Använder du huvtröjor?
Ja ibland
Kan du vissla?
Knappt
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Har ingen speciell
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja ni vet jag bor i Uppsala
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
018
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Gränby Centrum
Hur många syskon har du?
Två
Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror väl på
Vilken film kan du alla replikerna till?
En del haha..
Äger du några band-t-shirts?
Ja
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra
Läser du för skojs skull?
Palla
Pratar du några andra språk?
Engelska
Diskar du din egen disk?
Diskmaskin
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Men det är väll inte så att jag går och tänker på de hela tiden?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Piercingar :)
Kan du kasta macka?
Nej
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vem har du med på bion?
Någon som har lust kanske? 
Vem var din favoritlärare?
Fan vet jag, carro kanske
Vad har du för väder?
Mörkt och kallt som f-a-n
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Men ja varför inte?
Har du en blogg?
Nej absolut inte.. :)
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Har inte börjat än
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Vad är det för fråga? nej :s
När sov du senast på golvet?
Kommer inte ihåg
Gillar du din boendesituation?
Ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Beror på, jävligt mkt om de gäller skolan
Äter du frukost dagligen?
Ja, nu för tiden
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast
Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna?
Har inga såna lektioner, men när vi väl har det så ja.
Vilken är din favoritfrukt?
Melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Har jag ens hört det ordet forut? :)
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
16, gammal. 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej!
Tror du på liv på andra planeter?
Det gör det säkert om man tänker på hur stort de är :s
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Ramses
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Vet inte.
Vad var det senaste du åt?
Godis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Båda
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag faktiskt inte
Gillar du senap?
Ibland
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Kränker mig själv haha..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ
Sover du på sida, mage eller rygg?
På magen eller sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej 
Tycker du om att krama folk?
Absolut
Skulle du säga att du är trendig?
Haha nej
Äger du en digitalkamera?
Ja
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har inte sett..
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, det gör det?
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ingen jag kommer på sådär direkt nu.
Tycker du att du är attraktiv?
Never
Vad är du allergisk mot?
Kommer inte på ngt just nu iaf
Vad har du för åsikt om sex utan känslovamässiga förpliktelser?
Jag har ingen
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Greger va annars? Nej jag driver men fan vet jag..
Det första du tvättar i duschen?
Håret
Vad har din favorithoodie för färg?
Har ingen favorit
Gillar du kaffe?
Nej
Hur mår du just NU?
Helt okej
Säger du aim eller a-i-m?
Haha va?
Berätta om din senaste dröm.
Jag minns inte
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Hahah nej
Vad vill du ha just nu?
Pengar
Använder du tandtråd?
Nej
Vad är det första du tänker på om jag säger skräp?
Bananskal ;o 
har du räknat till 1000 någon gång?
Har jag säkert
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Haha. Båda.
Använder du smileys?
Ja
Hur många sovrum finns det i ditt hus?
4
Har du träffat någon kändis?
Ja
Gillar du keso?
Ja
Vilken låt hade du sist i huvudet?
How to save a life
Hur många länder har du besökt?
Vettefan 
Är dina föräldrar stränga?
Skoja inte 
Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush?
?
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Tror jag inte
Brukar du hyra film?
Ja, det händer väl, iaf när jag är hos mamma
Vem sitter framför dig under matte lektionerna?
Vi har inga jävla lektioner, möjligtvis matte kp men då har vi inga bestämda platser? 
Vart kommer du vara på lördag?
♥ Mitt kära salabacke ♥
Bruna eller vita ägg?
Vita om jag ska svara
Gillas musik?
Kan inte leva utan det!
Brukar du åka tåg?
Ska jag till stockholm så ja
Var du med och upplevde när world trade center föll i NY?
Nej
Vad är det för dag idag?
Fucking torsdag
Vad åt du till lunch?
Nån kött grej och potatis i skolan
Vad gör din bästa vän imorgon?
Hon är förhoppningsvis i skolan
Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"?
Nej, vad innebär det?
Har du lockigt hår?
Sorgligt nog ja..
När grät du senast?
Igår.. typ
Har du gått in i en vägg någon gång?
HAHAHA ja..
Har du köpt någonting från H&M?
Ja
Favoritårstid?
Höst
Vem höll du senast i handen?
Minns inte
Sover du med TVn på?
Nej
Har du druckit alkohol direkt ur flaskan?
Ja
Tycker du att du är gammal?
Ja har faktiskt tänkt på de nu på senaste tiden, lixom jag är snart 16?!
Är du mörkrädd?
Ja om jag är själv
Gillar du ditt liv just nu?
Asså man kan ju inte ändra på de så varför inte va nöjd man lever fan bara en gång..
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Skoja inte
Knackar du trä?
Va? Vad var frågan?
Har du bra syn?
Hoppas ja
Kan du slicka dig på armbågen?
Nej
Vart är dina föräldrar just nu?
Pappa sitter vid datan och mamma vet jag faktiskt inte vart hon är
Har du någonsin blivit kysst i en hiss?
Inte vad jag kommer ihåg :o
Vilken CD kommer du köpa härnäst?
Brukar inte köpa CD
Vad har du på dig just nu?
Jeans leggings, linne, tröja, trosor, bh och strumpor..
Någonsin hoppat ut genom ett fönster?
Ja
Är det okej att ljuga för dig?
Nej?
Vad är det senaste du köpte?
Foundation
Hur ofta pratar du i telefon?
Varje dag iaf
Har du ett komplicerat förhållande med någon?
Nej
Hatar du mer än 3 personer?
Hatar och hatar, ah visst hatar verkligen en person, eller två om jag tänker efter.
Har du fällt någon?
Ja haha.
Använder du sushipinnar?
Nej
Är du för förlåtande?
Haha inte längre, förut va jag de, men det beror helt på vem och vad den har gjort.
Äger du någonting från Hot Topic?

Vad tycker du om blondiner?
Ingenting speciellt? 
Äger du ett vapen?
Nej.
Brukar du busringa?
HAHA ja de e skit kul :D
Har du någonsin befunnit dig i ett slott?
Ja
Gillar du ditt hår?
Nej gud nej!
Gillar du dig själv?
Det händer inte ofta
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma om jag ska va ärlig..
Hur ofta använder du MSN?
Varje dag nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0