10 april

Dålig uppdatering men har inte haft tid.
Fredag: Drog till stan och träffade Elin efter skolan, vi givk runt på stan ett tag och satt på donken i några år eheheh. Sen drog vi vidare och solade ett tag, blev inte så jätte bruna men det syns iaf. Sen vidare hem till henne och sov där. Vi satt mest vid datorn och snackade om allt mellan himmel och jord, plus att vi lyckades hålla oss vakna längre än vanligt! Bra där ;)
Lördag: Vaknade hos Elin, va där ett litet tag, fixade mig och så sen kom pappa så vi drog hem direkt, jag packade massa nya grejer, duschade och sånt. Sen drog jag till Linnéa och Emmelie, jäävligt länge sen så det va kul, vi hann väll med det mesta igår, vi va med en liten tjej på 9 år tror jag de va, hahah men det var ändå rätt kul. På kvällen drog vi ut och sen träffade vi Rasmus, David och Jacob en stund tills vi skulle tagga in, åt och sådär sen gick vi och la oss, och idag gick vi upp ovanligt tidigt men sånt gillar vi! Vi satt ute och schtekte ett tag på morgonen, så sjukt varmt! Och lyssnade på musik, summer feelings! ♥
Nu har jag precis duschat, ska börja fixa mig typ nu, hörs senare!
schnygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0