13 april

Bra dag, fett jävla skönt. Gjorde engelska nationella idag, nu är det bara muntliga delen kvar på engelskan. Skrev uppsattsen på 40 minuter, vi hade liksom 80 minuter på oss. Duktig tjej. Sen drog jag ner och gjorde so uppgiften så nu är den klar. Har sittit med den hela dagen, bara att datorn stängdes av när jag hade skrivit skit mkt så jag fick psykbryt, men gick till en annan dator och skrev klart skiten. Sen hade jag tänkt att skriva ut hemma nu. Men nejdå, kommer inte in på skolans word skit. Där allt är sparat. Sp jag ska skriva klart svenskan och lämna in imorgon. Åh hinner inte med ett skit nu för tiden. Verkligen ingenting. Aja nu hänger allt på son, engelskan och matten. Kanske musiken också. Jag vet inte. Imorgon har vi iaf matte dag, inför nationella i matte. Och spexfotto på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0