28 april

Nej jag drog inte till skolan idag. Men gick upp typ halv 8 och duschade och sånt för jag skulle till gamla kunskap och snacka lite och så om en grej. SKITSAMMA. Träffade Frida, Ronja, Maxi och John, vi drog till kiosken och chilla utanför ett tag tills nårra andra kom. Då taggade jag till bussen och mötte upp min fina vän Evelina på stan. Jag typ rabblade upp allt för henne, skönt att nån fattar. Efter det drog vi till donken och åt, sen vidare till ica och sen LÅNGBRYGGAN. Gud! Och satt där hela dagen. Riktigt skönt! Fast tillslut blev vi tvungna att dra till skolan och hämta Evelinas väska, sen tagga hon hem och jag drog till Sofia, berättade massa för henne om massa skit tills hon skulle ha möte hahah, stackarn :( ÖÖH... jag drog till gamla kunskap igen och snackade med Frida, sen till stan och träffade Felicia, saknad! Vi drog mest runt.. träffade även Dommi och Emilia och Dommis kompis, snabbt bara sen taggade jag och Felicia vidare och köpte godis och satt oss vid ån, sen vidare till centralen så drog båda hem. Och nu måste jag städa för Elin pelin slaggar här imorgon, ciao!


snyggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0