8 april

Åh gud jag är på så jävla dåligt humör så det finns inte. Tog bussen i tid imorse, när jag gick av och hade gått en bit såg jag en ful person som jag inte tycker om. Men aa jag fortsatte gå oxh tillslut va jag i skolan. Hade nationella i engelska direkt som gick åt helvete för att jag va trött, hosta sönder och hade ingen ork helt enkelt så jag satt till max tiden. Sen ner i cafeterian med Sofia och goffade i mig som fan för jag va hungrig. Sen upp igen för att göra ett annat nationellt prov. Gick åt helvete det med. Sen vare lunch, drog ner till Evelina och Felicia, dom fick mig på lite bättre humör, sen upp igen och gjorde inget mer resten av dagen. Har varit med Evelina lite överallt haha ♥ Sen drog vi till centralen och drog hem. Och nu ska det regna också, kul. Ska snart dra till bussen igen och tagga hem till Elin så sover jag där, ciao!
du borde fatta själv att vi inte kan rätta oss efter dig hela tiden,
jag får fucking pms damp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0