bästisch

Valborg firas bäst i Uppsala, så äre! :D Okej jag och Evelina va på fett dåligt humör men skitsamma! Jag och Elin gick upp fett tidigt idag, fixade oss och tog bussen till stan. Hon drog hem och jag mötte upp Evelina, vi drog och åt direkt som vanligt haha. Men SÅKLART är det fullt överallt så vi drog till hemköp och köpte kycklingsallad och närmsta ställe att få sitta i lugn och ro va fan i luthagen. Och vi GICK dit. De va ju folk i varenda jävla gränd vafan. Efter det drog vi till stadshuset och träffa Albin, sen vidare till bk för han skulle äta, sen tivolit i gränby. Haha så jävla kul! Men dagen va fan bäst med Evelina, har saknat henne. Sen tagga hon och Albin så jag drog till stan igen och träffade Emmelie, Linnéa och David, vi drog till stadsparken och där träffade vi Martin och hans kompisar typ som jag inte vet vilka det var, men kul var det. Sen tagga alla hem liksooooooooooooom. Aa nyss ringde mamma och kollade så jag va hemma, en jävel på att vara överbeskyddande. Och nu tjatar pappa på att det är mat. Ciao.



ronja och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0