dsfjkgjggdjgwfs

Egentligen borde jag hålla käften och inte lägga upp det här, men jag stör mig på så jävla mkt just nu. En sak är väll att folk tror dom är så jävla mkt bättre än alla andra. Och fan va jag tjatar om det men det är sant. Låt folk göra som dom själva vill. Och se inte ner på andra för att dom är sig själva? Jag ska egentligen inte säga så mkt för jag är inte heller så jävla perfekt när det gäller sånt här, ingen är perfekt. Så varför sköter man bara inte sitt eget och skiter i vad restev av världen gör. Jag menar, finns det nån som är 100% nöjd med sig själv? Jag tror inte det, ändå så går man och kommenterar andra det första man gör. Gud vad jag inte orkar och jag borde inte ens lägga ner energi på det här men jag blir så fucking arg. Och jag har en sån fet jävla lust att skriva namn och länka och grejer men fuck nooooo, nu ska jag sluta innan jag får mer pms än vad jag redan har ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0