21 augusti

The voice igår, ohyes! Jag och Elin drog till centralen och mötte upp Emmelie och Linnéa, köpte biljetter och åkte till stockholm där vi träffade Emilia och hennes kille, vi drog till donken också haha. Efter det skulle vi köpa nya piercingar men det var inte öppet så vi drog till ung08 direkt. Rätt bra artister dock störde jag mig på några tjejer som stog framför oss och dansade som javenne vad seriöst hade deras händer i ansiktet fan, vilket jävla temprament jag har. Annars var kvällen sjukt nice med dom bästa! När jag och Elin kom hem till henne sa vi åt F att komma till sunnersta så vi satt ute med han halva natten och åt kl 5 imorse, sen gick vi och la oss och gick upp runt halv 1 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0