22 augusti

Hellu. Hann inte skriva ngt imorse, hade bråttom som fan ändå. Skulle haft spanska på guc första lektionen men så blöev det inte så vi började halv 11 idag. Satt i skolan i några timmar dårå. Sen hade vi nån lektion, so tror jag - lunch - matte - svenska - slut. Seg dag som fan. Sen blev jag på fett dåligt humör. Bussen kom inte så jag fick stå i spöregnet tills jag tvunget fick ta 11an som skulle köra igenom varenda gata i Uppsala skojar inte! Gick av vid vaksala torg och det regnade fortfarande lika mkt, så var min buss sen också. Sen åkte jag med pappa och käpte det här..

Kommentarer
Postat av: elinor

jarå, allt är bra! själv? :)

btw, sjukt snygga stövlar! och byxor ;)



Kram :D

2011-08-22 @ 19:56:18
URL: http://elinorguustafson.blogg.se/
Postat av: moa

sv: Men åh, hihi. Vad snäll du är! Du är ju också fin :)

2011-08-22 @ 22:44:20
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0