25 augusti

Nu är jag hemma! Torsdagar är ett helvete, den värsta dagen på hela jävla veckan måste jag säga. Först Engelska, okej vi har skönaste läraren så tiden går rätt fort. Sen historia, långtråkigt. LUNCH, höjdpunkten på dagen. Inte det godaste men det funkar. Efter det hade vi samhällskunskap, diskuterade osvosv. Efter det hade vi matte, vilket jag suger på skojar inte! Sen språk, samma lärare som engelskan så en timme och 15 min går på 2 sekunder känns det som. Efter skolan träffade jag Elin, Emmelie och Karin fast Karin drog typ direkt, efter ett tag drog Emmelie och då gick jag och Elin till subway, så jävla gott.. tjockis! Men som sagt så är jag hemma nu och jag är rätt taggad inför imorgon, fredag är den skönaste dagen på hela veckan! Först Gränsnittsdesign och efter det webteknik, eller så är det tvärt om.. kan inte chemat! Det är dom 2 lektionerna vi har imorgon.
halvful bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0