bajs

KÄRLEK:
Är du kär just nu? ja, unhappy
Har du dumpat någon? ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej, eller längesen i så fall
Vem kramade du senast? min lilla kissemisse
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? eh nej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? nej, men som sagt så ska jag skärpa mig nu
Har du bra betyg? slutbetygen blev helt okej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? länge sen
Sköter du dig i skolan? jag skaaaaaaa
Har du tuggat tuggummi under skoltid? haha nähä?
Haft mobilen på lektionstid? den är på hela tiden
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? ja

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? inte båda
Trivs hemma? ja, typ
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? inte rymt, dragit åt helvete heter det
Har skrikit och slagit din mamma? länge sen nu
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej det tror jag inte
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? dagligen
Vem betyder mest för dej i din familj? kan inte peka ut en
Du älskar din familj oavsett vad som händer? absolut

VÄNNER:
Du har vänner? ja
Du brukar vara med? ja 
Vem/vilka var du med sist? elin
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ja 
Är det okej att ha kill-kompisar? absolut
Har du pussat någon av dina kompisar? yes
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? haha nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? har gjort av mig med en, mer åt det hållet

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? inte varje
Putar med läpparna på kort? haha nej! 
Använder foundation på läpparna? - usch nej
Super dej packad varje helg? - nej jag kan faktiskt ha kul utan sprit
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? jag plattar, det är allt
Ditt hår e knallblont? - nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - nej inte målet jag strävar mot
Varför gör du sånt här? - 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - allt?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - skulle tagit bussen
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - nej 

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - hahah skoja inte
När grät du senast? - nån dag sen
Du har gråtit över en kille? - ja
Vem bråkade du senast med? - haha har faktiskt lust att nämna namn men det skulle vara omoget. Men en tjej som härmade min vän Evelina med bloggnamnet :) 

ÖVRIGT:
Motto? - 
Film? - film?
Lyssnade senast på? - save the wold

kärlek
är du singel? - yesbox
haft något seriöst förhållande förut? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - aldrig
kärlek eller sex? - KÄRLEK
har du varit riktigt kär i någon? - ja
finns det någon för dig just nu? venne

10 frågor om dig själv

fullständiga namn? - jenny ahlström
när fyller du år? - 15 februari
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? eh va?
vad har du på dig just nu? - leggings, linne, tröja, strumpor, underkläder
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ingen morgon är ferfekt
vad tycker du mest om hos dig själv? - inget
vad är du bra på? - inget
vem älskar du mest på denna jorden? - jag älskar ingen mest dom jag älskar älskar jag lika mycke och de är inte många
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - har flera
vem vet allt om dig? - haha tror elin vet allt, till och med " k bry " saker
vem är den roligaste av dina vänner? - alla
vem är snyggast av dina vänner? - har bara snygga vänner
vem är mest partyprisse? - josefine wiklander lätt!
vem är den du helst har filmkväll med? - elin, henne kan jag kolla på a & p med
vem av dina vänner är mest "evil" ? - vet inte
vem röker av dina vänner? - NÄMNER INGA NAMN, men dom flesta har faktiskt slutat.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - haha man lär ju inte ta med någon som är snyggare. Så jag tar aldrig med mig mina vänner ;)


10 frågor om din familj
vem står dig närmast? - no-one
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? - milton, han biter mig..
vem ser roligast ut i din familj? - milton, hans öron är förstora för sin skalle
vem är coolast? - jag 
har ni några djur? - en katt och 2 kaniner
vem har du mest gemensamt med? - ingen
vem står för underhållningen? - jag 
vem sover du oftast med? - ingen 
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen, måste varit väldigt liten

10 frågor om idag
vad har du gjort?- mamma
har du varit glad idag? - bland annat
har du varit ledsen idag? - ja
har du gjort något bra idag? - nä
vad ska du göra nu? - fortsätta med det här
har du gjort något dåligt idag? - nej
vad har du ätit idag? - inget
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - ja
vad händer imorgon ? - träffa Ronja, äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0