fuckfaceeeee

Hellu. Dagen var riktigt chill, lessnade på sista lektionen haha! Vi hade Gränsnittsdesigt, i 2 timmar. Tänk er att sitta och sitta på en dataskärm i två hela timmar, hålla på med små saker och måste vara skit noga. Snacka om att jag var trött i ögonen. Efter det träffade jag min saknade vän Evelina som jag absolut inte klarar av att vara utan så här länge. Efter det åkte jag hem och sen in till stan ingen, åkte till subway ( idag igen.. ) sen gränby, bara skit affärer hittills. Cubus är inte klart heller. Damp! Men jag hittade den här tröjan på hm, eller aa tröja haha.

Kommentarer
Postat av: isse

vart har du köpt tröjan ? grovt snygg ! :) ♥

2011-08-28 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0