k bry

SAKER SOM DU ÄR JUST NU: 
[] kär
[] glad
[x] trött
[] vild
[x] lugn
[] nervös
[x] uttråkad
[] irriterad
[] ledsen
[x] besviken
[] arg
[/] Sjuk
[] stressad
[] förvirrad
[] sårad
[] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Brukar inte vilja snacka om sånt, men jag vet att vännerna finns.
Någon som du längtar efter: Rätt många.
Något som du längtar efter: Nytt objektiv.
Någon som du hatar: Snorkråkan.
Vem kramade du senast: haha Ewelina säkert.
Vem kysste du senast: P
Vem ringde dej senast: Minns inte.
Vem ringde du senast: -
Har du några kärleksproblem: Kärlek och kärlek :s
Har du ätit något idag: Ja.
Har du gråtit idag: Nej.
Har du skrattat idag: No.


JAG:
Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja.
Är rädd för att bli övergiven: Nej.
Svär ofta: Hela tiden.
Sjunger i duschen: Ja (A)
Morgonperson: N-E-J.
Är kär i kärleken: Nej.
Skrattar åt mina egna skämt: Ja..
Vill ha barn: Vet inte.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Nej.

HAR DU:
Glasögon/linser: Nej.
Piercingar: Naveln.
Syskon: Ja.
Pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Nej.
För många vänner: Man kan inte ha för många.
Rymt hemifrån någon gång: Haha inte rymt.
Färgat håret: Ja.
Bra självförtroende: Ibland och ibland inte.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Yes.
Brutit ett ben någon gång: Nej.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
Somnat gråtande: Jep.


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: Ja.
Ha ångest: Om det har hänt ngt, haha.
Drömma mardrömmar: Ganska ofta nu faktiskt.
Klä dig i svart: Ja.
Hata folk: Hatar jag nån så gör jag verkligen det också.
Lita på folk: Nej, inte längre.

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med: Vet inte.
Du fick sms från: Ronja.
Du snackade med på msn: Måste vara Elin ;o

Kommentarer
Postat av: CEZZii

Hej!!♥ :) Var gärna med i min "dagensblogg"-tävling, skriv bara "jag är med" i det här inlägget (http://cezzii.blogg.se/2011/august/utkast-aug-22-2011.html#comment)



Take care, LOVE CEZZii ♥



♥PS förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.♥

2011-08-29 @ 16:13:23
URL: http://cezzii.blogg.se/
Postat av: johanna

allt är toppen med mig :D

2011-08-29 @ 16:39:15
URL: http://josy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Fin blogg! :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2011-08-29 @ 17:19:41
URL: http://everypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0