One day this world's going to end

Bara för att det gäller dig, hela tiden. Varje sekund, minut och timme. Spelar ingen roll. När alla bitar börjar falla på plats så kan en dröm förstöra verkligheten. Ligga och gråta bort en hel dag, pga dig kan jag inte tänka. Och lyssna är inte din bästa egenskap. Vet du hur mycket jag ångrar att jag träffade dig? Hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag aldrig någonsin tänkt den tanken. Det har gått två år snart så kan du snälla bara försvinna? Vart vill du komma med allt. Det har redan gått för långt och vi hittar aldrig en väg tillbaka efter allt. Ingen av oss skulle överleva det. But who else can I talk to? Det är bara att försöka klara av varje dag, allt är bra egentligen. Men ändå inte. Jag har ingen aning längre. Och ingen kommer någonsin förstå det här. Ibland gör ord ondare än slag.
FÖRLÅT FÖR EMO TEXTERNA, men det behövdes

Kommentarer
Postat av: evelina

Är det de jag tror?

Du kan prata med mig jenny, för jag finns alltid där. Älskar dig.

2011-08-28 @ 23:04:32
URL: http://uppsalachey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0