Vet inte om jag är dum i huvet / p

Hellu bad update men jag har inte haft tid idag. Jag och Elin drog ner på stan och köpte kläder. Bild kommer imorgon. Efter det åkte vi hem till Elin och åt och fixade oss lite och sånt där. Sen tog vi bussen till F där P också var, nicenicenice. Sen kom vi hem runt 2 nån gång och imorgon åker jag hem :(



Och vem fan roar sig med att sprida fkn falska rykten är ni helt jävla dumma i huvet eller?! :S
SVAR: JA.


F: Funderar på att gå på universitetet sen
P: Aa jo kanske
Jag: VAFAN ÄR UNIVERSITETET?!
Elin: FATTAR INTE HELLER?!
P: INTE JAG HELLER!!! Jag låtsades bara veta inför er.
F: VAFAN ÄRE MED ER?!

Jag och Elin: Vet inte om jag ska " blablabla "
P: asså vafan får ni det där ifrån jag fkn pallar inte med er snart
Jag: En blogg fakttiskt
Elin: Säg vet inte om jag är dum i huvet :D
P: VET INTE OM JAG ÄR DUM I HUVET
Alla: * dör av garv *
Elin: Säg det igen!
P: Men gerej!
Elin: Men jo säg såhär! Vet inte om jag är dum i huvet.
P: VET INTE OM JAG ÄR DUM I HUVET
F: HAHAHA nu har vi det på film
Jag: FACEBOOK NÄSTA
Elin: klick!

Kommentarer
Postat av: ewelina ~

KLART SOM FAN JAG HAR SKYPE???????????????+

vad heter du rå bajskorv? <3

2011-08-14 @ 12:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0