We made plans to grow old

Hellu. Gjorde klart en bild i ps som vi skulle vara klara med i fredags. Övning 6 tror jag det var. Inte så svårt egentligen men jävligt jobbigt att få det bra. En negativ sak med att vi fick mac datorer är att dom är skit bra, laddar as snabbt osv. Det gör att jag fuckar ur på mjin gamla dator för ingenting. Slog något för hårt så den slocka' haha. Duktigt men nu har jag lärt mig ;) Snart ska jag ta ett bad och lägga gurkbitar på ögonen, så alla fula ringar försvinner. Orkar inte!
såhär snygg är jag idag och har varit hela dagen, för snygg för att visas kallas det. Elleeeeer?

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hejsan! Allt bra?

Söt blogg, kram! :)

2011-08-29 @ 23:16:31
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0