Barndomsvän

En helt vanlig dag för oss kan man säga. Jag ringde som sagt Ewelina så hon fick komma och äta upp min mat. Så hon gjorde det, efter det satt vi och snacka skit om massa folk, käftarna gick fan i 280 på oss. Märks att vi inte har träffat varandra på sjukt länge. Aa sen gick vi hem till henne, låg och degade i hennes säng. Skitsnacket tog inte slut dör haha, låg och garvade åt folks k bry statusar. Liksom " jag åt nyss " oej nu skrev ingen just det men ni fattar INGEN JÄVEL BRYR SIG. AJA JALLABYE.

Kommentarer
Postat av: ewelina'

låg degade i min säng. :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA KAN INTE SLUTA GARVA!!!!!111 ERKÄNN ATT DU TÄNKTE PÅ DET NÄR DU SKREV DEGADE!!!!!

2011-12-04 @ 11:54:27
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0